یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم
یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم

شعر و زندگی _ چه گوارا _ بدرود فرمانده

از این روی که چند وقت هست که روی آوردم به نوشتن متن موسیقی های مورد علاقه شما و خودم  این بار تصمیم گرفتی یکی از بهترین کار هایی رو که شنیدم رو براتون بزارم 

از بزرگ مرد تاریخ چه گوارا

 

برای چه گوارا این بزرگ مرده آزاده دنیا که برای آزادگی فکریش جنگید ، آهنگ های زیادی سروده شده که من این ها رو میپسندم به شدت  

 

در ابتدا خانم ناتالی کاردون هنرمند فرانسوی این سروده زیبا رو خواند و سپس هنرمند بزرگ و هموطنمون آقای محسن نامجو آن را کار کرده و خواند(لازم به ذکر است محسن نامجو این کار رو در داخل کشور کاور و اجراء کرد) 

در ابتدا متن موسیقی  خانم ناتالی کاردون :  

Aprendimos a quererte
Desde la historica altura
Donde el sol de tu bravura
Le puso cerca la muerte

Aqui se queda la clara,
La entranable transparencia
De tu querida presencia
Comandante Che Guevara

Vienes quemando la brisa
Con soles de primavera
Para plantar la bandera
Con la luz de tu sonrisa

Aqui se queda la clara,
La entranable tranparencia
De tu querida presencia
Comandante Che Guevara

Tu amor revolucionario
Te conduce a nueva empresa
Donde esperan la firmeza
De tu brazo libertario

Aqui se queda la clara,
La entranable tranparencia
De tu querida presencia
Comandante Che Guevara

Seguiremos adelante
Como junto a ti seguimos
Y con Fidel te decimos
"Hasta Siempre Comandante"

Aqui se queda la clara,
La entranable tranparencia
De tu querida presencia
Comandante Che Guevara

 

 

 

این هم متن موسیقی محسن نامجو  عزیز

 

پیدا کنیدش دوباره
بگو دوباره بمیرد
شاید دستم را بگیرد

پیدا کنیدش دوباره
هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخواند چه گوارا

پیدا کنیدش دوباره
بگو دوباره بمیرد
شاید دستم را بگیرد

پیدا کنیدش دوباره
هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخواند چه گوارا

یک مشت پر از گلوله
گل چک چکه چک چکاشا
می افتد سنگین روی خاک
یک مشت پر از گلوله

هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخواند چه گوارا
هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخواند چه گوارا
 

 

این هم لینک موسیقی هاشون! 

  

Nathalie Cardone : 

http://blog2b.net/uploads/m/mustapha/8147.mp3 

(برای دانلود در وسط صفحه یه سوال راحت ریاضی میپرسه اون رو جواب بدید و سپس دکمه روبروش یعنی دانلود رو بزنید و در آخر DownLoad Now رو بزنید) 

محسن نامجو : 

  http://www.mediafire.com/?d4fexmpcva0oxh2 

 

http://s1.picofile.com/file/7642039244/%DA%86%D9%87_%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%A72.jpg 

  

 

با تشکر از استادم  

که منو با این مرد آشنا کرد

نظرات 14 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:03 http://www.mahttab.blogsky.com

بگذار سرنوشت راهش را برود...
من همینجا

کنار قول هایت

رو به روی دوست داشتنت و در عمق نبودنت

محکم ایستاده ام

دریا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:16 http://azjensebaranam.blogsky.com

زیبا بود مرسی

دریا حتما هر دو موسیقی رو دانلود کن
فوق العاده هستش
من خودم با موسیقی محسن نامجو به چه گوارا علاقه مند شدم سال87

shafagh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 http://shafagh1373.blogfa.com

یلام
مرسی که من رو هم با این هنرمند آشنا کردید
زیبا بود

یلام نه و سلام
علیک
خواهش میکنم
برای تو نزاشته بودم که تشکر میکنی :))

بچه ها شفق از دوستان و هم کلاسی های خوبِ منِ که من خیلی اذیتش مییکنم

به وبلاگش سر بزنید
ضرر نمیکنید

shafagh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 http://shafagh1373.blogfa.com

بچه پرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
من تو رو میکشم
انقدر امروز تایپ کردم دیگه دستم رو کیبرد نمیره
(بچه ها شفق از دوستان و هم کلاسی های خوبِ منِ که من خیلی اذیتش مییکنم) چرا من رو انقدر اذیت میکنی تو محسن

مرسی از تبلیغت
نظر لطفته

دوست دارم اذیت میکنم :))
تبلیغ کردم پولش رو باید بدی
فکر کردی با یه تشکر خشک خالی تموم میشه
هه
زهی خیال باطل

shafagh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 http://shafagh1373.blogfa.com

هه هه تو هم زهی خیال باطل که من پولش رو بدم
من تو رو میکشم حالا ببین
برووووووووووووو بابا حال ندارم

آقا کار کردم پولش رو بده

بیا منو بکش

منم واسادم تو بیای منو بکشی

این هم صحبت کردن یه دختر تو این جامعه
بعد میگن جامعه خرابِ گرگ زیاده میگید

shafagh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 http://shafagh1373.blogfa.com

تونستی بیا از من پول بگیر....میخواهی منم پول تایپ جزوه رو بگیرم ازت

مثلا میخواهی چیکار کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب شما پسرا رو باید این طوری داد

میام پول میگیرم

به من چه ! میخواستی همون موقع که تایپ میکردی میگفتی منم پولش رو میدادم
حالا چقدر شده مگه؟صحفه ای 50تومن درسته؟
جزوء برای من تایپ نکردی فقط سوال های شناخت بود
من بدبخت که جزو روش رو پایپکردم چی بگم؟؟؟!!!80صفحه...

shafagh شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://shafagh1373.blogfa.com

سلام
آدم مگه از دوستاش پول میگیره که من بگیرم
همون سوال های شناخت

من که روش نداشتم که بخوام پولش رو بدم

علیک
بعله اون که درسته

شما روش هم داشتی ازتون پول نمیگرفتیم :))

ستاره پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:35

اهنگ رو از جای دیگه دانلود کردم گوش دادم واقعا زیبا بود!!!

یعنی لینکی که گذاشته بودم مشکل داشت ستاره خانم؟

پرهام گوارا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

خیلی ممنون خدایش عالی بود اینم یه جمله از گوارا گنجشکی که از متر سک بتر سد گرسنه می ماند

جمله زیبایی بود

hadi جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:28

عالی بود ممنون

علی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:55

اصل ترانه و آهنگ از کارلوس پوئبلا، ترانه سرا و اهنگساز کوبایی است که در واکنش به نامه خداحافظی چگوارا کار شده.

مرسی از اطلاعاتی که در اختیار گذاشتی

علیرضا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:29

فکر کردم اونی که محسن نامجو خونده، ترجمه بالایی هست...

خیر
اینگونه نیست
فقط موسیقی کاور شده
البته باز هم در مدح و ستودن چگوارا هستش...

pedro شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:48

زنده باد چه گوارا
عاشقشم
خودش،مرامش،رشادتش،بزرگمردیش،همه چیزش
در دنیا مثلش نبوده و نخواهد بود
یاد و خاطرش همیشه ماندگار

شیدا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:14

با تشکر فراوان از صاحب سایت.خیلی دنبال فایل صوتی این آهنگ با صدای ناتالی بودم.سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد